уторак, 4. март 2014.

NE SRBI NAVLACE SRBE PREKO URNE NIKOLE TESLE-resenje-sagraditi MAUZOLEJ,pa nek se svi klanjaju znanom JUNAKU

Da kojim slucajem ,eto ja umrem,nikako ne bih  u testamentu predhodno napisala da  budem obredno sahranjena i da mi pop drzi govor.Stavise ,ne bih dozvolila da mi posle smrti  oko groba stoje oni licemeri koji su mi sve vreme za zivota saplitali noge,radili na mom satiranju i unistenju moje porodice ,koji su otimanjem sticali svoja zvanja i  licemerjem izigravali mi prijatelje.
Da kojim slucajem umrem,ne bih dozvolila da me sahranjuju oni koji su na mojim Projektima sticali diplome,koji su na mom  krvavom trudu i radu da prezivim u Srbiji,zemlji na Balkanu /uz sve gurkanje da  odem iz Banata gde sam rodjena od onih koji su dosli da isele starosedeoce kako bi se u njihove domove uselili i zauzeli velika podrucja u ime takozvanog rodoljublja i takozvane serbstine-a nje ni u genu kamoli u srcu/,koji su na mojim ledjima i meni slicnim  humanistima sebi  nametali bogatstva a sad se kurce kako su mocni i da govore u ime nekih sila i stubova istih.
Da kojim slucajem umrem,koliko se neki trude da mi nameste i to cudo,ja bih se povampirila i nikako ne bih ostavila na miru i blagostanju krivce za moja stradanja,stradanja meni slicnih humanista i stradanja naroda u drzavi u kojoj zivim/Pokrajini/.
Eto,na primer ,delimicno odgovora o temi oko Nikole Tesle,cijim su se Molitvama i molitvama nekih drugih sluzili ovi sto  su voleli vlast,sto su jos uvek na vlasti i sto se za nju bore na ovim Pandorinim izbornim poenima da  dosegnu cenzuse i nanovo rade sto su radili sve vreme.
Eto,zbog cega smatram da Nikola Tesla treba da dobije MAUZOLEJ,pa nek mu se klanjaju svi oni koji su se do sada klanjali neznanim junacima koji su ginuli da bi ti dosli na vlast,eto,neka se klanjaju znanom JUNAKU koji im je omogucio da preko njegovih Vizija,preko njegovih  pronalazaka i  dela ostvare  sebi dobit ,dok je ON ,Nikola Tesla ,zbog takvih pijavica i parazita koji su na ledjima i Umu Nikole Tesle  opstajali ko gnjide ,umro u najvecoj bedi ,diskriminisan i izopsten od svih ,pa i onih humanista kojima i ja pripadam,jer se drugacije nije moglo,nije se imalo odakle drugacije ,jerbo je vecma kurva bandi bilo ,lopova i kriminalaca,dikrature nad proletarijatom u ime nakaznog Bratstva i Jedinstva.

autor
Terezia Uzel Djurin
Serbija